IDAHO - Reisverslag uit Lake, Verenigde Staten van Monique & Eric - WaarBenJij.nu IDAHO - Reisverslag uit Lake, Verenigde Staten van Monique & Eric - WaarBenJij.nu

IDAHO

Blijf op de hoogte en volg Monique & Eric

19 September 2014 | Verenigde Staten, Lake

"Wie veel reist kan veel verhalen" is een spreekwoord dat zeker tijdens een camperreis door Amerika geldt. Iedereen van de groep staat weer versteld van de diversiteit die we tegenkomen. In het vorige verslag zijn de hoogtepunten Crater Lake, Paulina Peak en Smith Rock al genoemd, zo kwamen wij op onze laatste dag in Oregon over prachtige weg langs een ijskoude rivier een natuurlijke Hot Spring tegen. Nadat we onze zwemkleding hadden aangetrokken lag onze groep in alle eenzaamheid op een fantastische plek in het hete water te poedelen.
Wij trokken de voor ons relatief onbekende staat Idaho in, ondanks onze eerdere 35 reizen in de U.S.A. nog een beetje een "blinde vlek". Nou, we kunnen jullie vertellen dat er hier net zoveel moois is te zien als in de bekendere staten!
De campings ervaren we iedere dag als een belangrijke plek om te genieten van de natuur en de omgeving. Iedereen die eerder met ons heeft gereisd weet dat we 's avonds rond het kampvuur cijfers voor de overnachtingsplek geven. Eergisteren hebben we op een camping aan het Redfish Lake overnacht, waarvan de scenery door de hele groep met een 10 werd gewaardeerd, wat een mooie plek!
Via een mooie weg door het Sawtooth gebergte met uitzichtpunten en herfstkleuren kwamen we de volgende dag in het leuke plaatsje Ketchum, waar we twee uurtjes hebben rondgestruind.
De camping van de afgelopen nacht was weer heel bijzonder, we zijn vanmorgen middenin de zwarte lavavelden van Craters of the Moon wakker geworden. Na twee wandelingen in dit bijzondere park zijn we verder door Idaho getrokken en we zijn nu op een camping naast twee watervallen aangekomen. Morgen trekken we Wyoming binnen en staat de wonderlijke wereld van Yellowstone (3 dagen) met z'n vele geysers, borrelende modderpoelen, fumaroles en dierenleven op het programma. Inmiddels lijkt het te lukken met het plaatsen van de foto's, dus we hopen dat jullie met deze beelden iets kunnen meekrijgen van wat we allemaal zien.
Tot de volgende keer maar weer!

• 19 September 2014 - 21:12

Henk Speelman:

Toch bijzonder dat je nog plekken vind die voor jullie ook nieuw zijn. Leuk om met jullie mee te reizen. Hebben vandaag twee mails naar jullie gestuurd i.v.m. De groepsreizen in 2015.
    Enjoy, voor ons nog 11 dagen en dan ..........Henk en herma

• 19 September 2014 - 21:18

Martina:

Heerlijk om er nu ook foto's bij te zien!!! Kijk al uit naar het volgende verslag ...
    Groet, Martina

• 19 September 2014 - 23:33

René:

Mooie foto's en weer allemaal onbekende parken! Inderdaad ongelofelijk dat er nog zulke mooie gebieden en zelfs staten zijn die jullie nog niet goed kennen! Vanaf morgen natuurlijk wel een paar dagen bekend terrein, maar dat is bij zoiets moois natuurlijk ook geen straf. Nog heel veel plezier!
    Grootste wereldnieuws vandaag (dat missen jullie natuurlijk in al dat natuurschoon) is dat Schotland niet onafhankelijk wordt (55% tegen 45%).

• 20 September 2014 - 01:38

Ed:

Hallo familie!

Mooie berichten, ook uit het onbekende Idaho! Veel plezier verder!

Hier in NL alles prima!

groEd!

• 20 September 2014 - 10:51

Pa/Ma:

Wel wat vertraging op de lijn, want op het moment van ontvangst van jullie verslag waren jullie al twee nachten in Yellowstone. Maar geweldig leuk om te lezen en leuk om de foto's te zien. Voor ons gaat het ook al aardig opschieten.
    Tot over een week.

Dikke kus voor allemaal
    Diny

• 21 September 2014 - 14:54

Martin En Joke Imanse:

Wij zijn even buiten beeld geweest omdat op de verschillende lokaties wifi niet werkte. Wij zijn jaloers over jullie trip. De state Wyoming hebben wij al een keer doorkruist maar Idaho is ons onbekend. Zo te lezen moet hier voor ons verandering in komen. Het Yellostone park hebben wij wel bezocht, toen nog met veel sneeuw waardoor enige toegangswegen nog afgesloten waren. Het is een fantastisch park. Hierna komen er nog verschillende fantastische parken. Wij volgen jullie en alle informatie zullen wij thuis nazoeken, voor onze volgende reis Monique en Eric?

Groetjes van ons uit een winderig Lauwersoog.